
Inhoud veelgestelde vragen:
1. Garantie vragen
2. Betalen en bestellen
3. Verzendingen & logestiek
4. Refurbished vragen
5. Refurbished algemeen
6. Inkoop vragen
7. Product vragen
8. Soorten toetsenbord indelingen
9. Laptop verkopen
Inhoud veelgestelde vragen:
1. Garantie vragen
2. Betalen en bestellen
3. Verzendingen & logestiek
4. Refurbished vragen
5. Refurbished algemeen
6. Inkoop vragen
7. Product vragen
8. Soorten toetsenbord indelingen
9. Laptop verkopen
– 1 jaar standaard garantie:
U heeft bij www.laptoptekoop.nl standaard 1 jaar volledige hardware garantie.
Garantie is alleen dekkend bij normaal gebruik.
Welke vormen zijn uitgesloten bij de garantie:
– Software problemen
– Valschade
– Stootschade
– Waterschade
– Vochtschade
– Virussen
– Overclocken
– 14 dagen retourneren:
Wij bieden u de mogelijkheid, om binnen 14 dagen zonder opgave te retourneren.
Disclaimer: het model moet in de zelfde staat & compleetheid teruggestuurd worden
– Terugbetaling bij retourneren:
Na ontvangst van het product heeft u vanuit ons de terugbetaling digitaal ontvangen (bankoverschrijving) binnen 1 tot 2 weken. Wij moeten de laptop volledig controlleren o.b.v. compleetheid, serienummer, opgelopen schades en eventueel herinstalleren.
– Reparatie tijdens de garantie:
Als er binnen 10 werkdagen geen oplossing is voor reparatie of vervanging voor een vergelijkbaar model. Dan zorgen wij dat het aanschaf bedrag binnen 1 tot 2 weken wordt uitbetaald.
Reparatie kan vertraagd zijn o.b.v. verschillende mogelijkheden:
– De hardware van het systeem is erg uniek en moeilijk qua inkoop / reparatie.
– Er is een logistiek vertraging
– Het probleem moet opgelost worden door de fabriek
– Gratis verzending + verzekering:
Bij aankoop van een:
– Refurbished laptop
– Desktop
– Hardware
– Randappratuur
Heeft u altijd vanaf 75 euro gratis verzending + verzekering
– 24/7 telefonisch bereikbaar:
Uniek in Nederland! Wij gebruiken een 24/7 telefoonservice. Zo hoeft u nooit tijdens de pauze van uw werk te bellen. Flexibiliteit voor vragen en klantenservice staat bij ons hoog in de prioriteit.
Moeilijke en inhoudelijke vragen worden verstuurd in een ticket systeem. Binnen 1 werkdag heeft u direct een antwoord op uw vraag. Technische over systemen of over een verkoop.
– Hulp op afstand:
Hulp op afstand: wat houd dat in? Wij bieden in onze disclaimer geen garanties in software. Echter is 98% van de problemen bij een laptop o.b.v. software. Wij leveren een gratis hulp op afstand methode om u zo flexibel te helpen.
Dit kan gaan over:
– Installaties & Windows herinstallaties
– Antwoorden op vragen
– Tips om het te voorkomen
– Systeem up to date houden
Allemaal in Jip & Janneke taal!
– Advies op maat:
Advies op maat door een specialist? Wij geloven in onze service en kunnen! Als het goedkoper en beter kan, waarom niet? Wij leveren speciaal & gratis laptop advies. Zo heeft u de beste optie en keuzes en vaak ook nog voordeliger. Wij zijn transparant en eerlijk over onze specialistische adviezen.
– Uitgesloten garanties:
Dit zijn erg normale vormen van garanties. Toch bespreken wij ze even door in de disclaimer.
Bij de uitgesloten garanties, proberen wij u toch altijd te helpen met onze kennis. Is het systeem gevallen? Bel ons even op en wij kijken naar het scherpste tarief voor een reparatie.
Garantie is alleen dekkend bij normaal gebruik.
Welke vormen zijn uitgesloten bij de garantie:
– Software problemen
– Valschade
– Stootschade
– Waterschade
– Vochtschade
– Virussen
– Overclocken
– Hoe kan ik betalen?
Betalen kan via een digitale betaalmethode
– Welke betaalmogelijkheden?
Bankoverschrijving – Ideal (alle banken
Creditcard
– Factuur op naam of bedrijf
Je ontvangt bij ons altijd een factuur op naam / bedrijfsnaam
– Wat is de levertijd
Wij streven naar een 24 uur verwerkingstijd (werkdagen).
– Werkdagen & verzending
Wij werken met werkdagen van maandag t/m vrijdag vanaf 09:00-17:00.
In de weekenden word er niet verzonden.
Waarom niet: wij verzenden vanuit onze lokale showroom in Almere
Adres showroom:
High End Laptops – www.laptoptekoop.nl
Radioweg 6, 1324KW Almere
– PostNL of DHL vertraging
Als de vertraging langer is dan 5 werkdagen, kun je ons het beste contacten via info@laptoptekoop.nl. Wij bellen het verzendbedrijf op over de stand van zaken.
– Track and Trace
Als je bestelling is gelukt, ontvang je via ons altijd een verzekerde + aangetekende track and trace
– Product beschadigd
Is je product beschadigd aangekomen zoals een kapot scherm? Deuk in de doos of missende onderdelen / diefstal. Dan kan je ons het beste contacten via: info@laptoptekoop.nl. Wij zorgen dat er z.s.m. een oplossing komt.
– Product niet geleverd
Product niet geleverd? Dan kan je ons het beste contacten via: info@laptoptekoop.nl. Wij zorgen dat er z.s.m. een oplossing komt.
– Verzekerd verzonden
Alle producten worden verzekerd verzonden + aantekening bij ontvangst. De verzekering is standaard 500 euro.
– Hoe kan ik retourneren
Als u het product wilt retourneren binnen de 30 dagen herroepingsrecht zonder opgave. Kun je ons het beste contacten via: info@laptoptekoop.nl.
Kijk ook naar de veelgestelde vragen:
– 14 dagen retourneren zonder opgave
– Terugbetaling bij retourneren 1 tot 2 weken
– Verkopen wij refurbished of tweedehands?
Refurbished zijn gecontroleerde systemen (door ons + fabriek + groothandel). Wij kopen onze systemen in o.b.v. fabriekscontroles en refurbished uiterlijkwaardes. Of te wel refurbished grades (kwaliteit uiterlijk waardes). De grades geven wij aan als sterren.
5/5 = A garde
4/5 = B grade
3/5 = C grade
Refurbished is dus altijd 100% hardware matig in orde. Aan het uiterlijk zijn er verschillende vormen en uiterlijk gradaties.
– Wat verkoopt www.laptoptekoop.nl?
www.laptoptekoop.nl verkoop als enige EU bedrijf High-End laptop systemen tegen tweedehandsprijzen. Dit houd in dat de controle volledig gebaseerd is op Refurbished.
Wij verkopen jong gebruikte systemen tot 5 jaar oude systemen. Met een flinke kostenbesparing o.b.v. nieuwe laptops.
– Wat is refurbished?
Refurbished zijn volledig gecontroleerde systemen. Dit kunnen vrij recente modellen zijn tot 5 jaar oud. Onze hoofd producten zijn recente modellen tot 2 jaar oud.
– Is refurbished het zelfde als tweedehands?
Refurbished laptops en tweedehands laptops zijn twee verschillende groepen.
Tweedehands: zijn particulieren verkopers of hobbyisten
Refurbished: valt onder EU kwaliteit eisen en kwaliteiten normen met garanties + gradaties
– Wat zijn high-end laptops?
High-End Laptops zijn de laptops waarmee wij zijn begonnen. Hoe duurder het systeem – hoe hoger de afschrijving. Het systeem is vaak erg uniek, zeer hoge prestaties en al snel een one of a kind.
Door een High End Systeem aan te schaffen heb je veel zekerheid voor een lange toekomstige prestatie waarde + zeer lage afschrijving in de komende 5 jaar.
– Verkopen wij refurbished of tweedehands?
Wij verkopen:
Refurbished laptops
2de kans laptops
retour laptops
Tweedehands laptops zijn particulieren verkopen zonder garantie en officiële controles.
Wij verkopen dus geen tweedehands laptops.
In welke landen actief?
– Nederland
– België
– Duitsland
– Frankrijk
– Spanje
– Italië
– Oostenrijk
– Finland
– Portugal
– Ierland
– Griekenland
– Slovenië
– Zweden
– Hoe kopen jullie de laptops in?
Wij gebruiken 90% ons vaste import kanaal (direct vanuit ICT groothandel / fabriek)
– Waarom kopen jullie import modellen?
Wij weten de kwaliteiten, garanties en voorwaardes die hun leveren. Zo kunnen wij klanten maximaal helpen en systemen leveren tegen zeer concurrerende prijzen in tegenstelling tot nieuwe laptop prijzen. Het voordeel kan oplopen tot 70% van de aanschaf waarde t.o.v. nieuwprijzen.
– Import inkoop voordelen
– Concurrerende prijzen voor NL en 15 EU landen
– Zeer goede voorwaardes (fabrieksgaranties)
– Geen 3de partij beoordeling (grijs gebied van inkoop)
– Zekerheid van onze goederen
– Refurbished en Windows 11
99% van de markt bestaat uit geen ondersteuning van Windows 11 systemen.
Wij zijn erkende High End Laptops verkopers en verkopen 70% van onze directe voorraad met een ondersteuning van Windows 11.
Windows 11 kan ook zonder ondersteuning gratis geïnstalleerd worden. Wij raden dit niet aan voor een duurzaam en presterend systeem op langer termijn.
Wij leveren onze systemen met Windows 10 – Windows 11 is mogelijk mits ondersteund.
Waarom wij het nog niet aanraden: Windows 11 kunnen problemen opleveren met drivers, printers software. Wij houden een vuistregel vast: na twee jaar is de overstap het slimste o.b.v. volledige ondersteuning van drivers, randapparatuur etc.
Wij verkopen 95% qwerty indelingen (vaak met extra tekens zoals Fins of Noors)
Welke type indelingen heb je voor laptops:
Qwerty – NL – Algemeen
Qwertz – Duits
Azerty – Frans
– Wie bepaald de staat van het systeem
Het oordeel is gebaseerd door onze IT partners / fabriek.
Wij gebruiken geen 3de partij beoordelingen (veel voorkomend).
Laptop verkopen aan www.laptoptekoop.nl
Wij kopen particulier laptops in tegen handelsprijzen. Graadmeter is 20-30% onder de tweedehands marktplaats prijzen.
Wij nemen het risico van:
– Garanties,
– Reparaties
– Externe service
– Lange sta dagen
– Gratis verzending & retourneren
– Maatadvies
Door onze specialisme en klanten kunnen wij erg accuraat en transparant zaken doen.
Bij een systeem verkoop ben je verplicht het via het laptop verkoop formulier te doen.
Externe contact is niet mogelijk.
Akkoord en betaling
Bij akkoord + prijsafspraak betalen wij binnen 48 uur het volledig afgesproken bedrag uit.
Staat je vraag er niet
tussen?
Neem contact met ons op!